Klantgerichtheid + service = meer omzet

Benieuwd naar hoe je klant gastvrijheid en klantgerichtheid in jouw zaak beleeft? Het programma “Klantgerichtheid + service = meer omzet”

Vanaf €500 € 250

Het programma “Klantgerichtheid + service = meer omzet” van Klik Company omvat de volgende onderdelen

Retailscan ‘Hoe gastvrij en klantgericht is mijn zaak?’

De professionals van Klik Company bezoeken de zaak en letten op diverse aspecten van gastvrijheid en omzetkansen. De scan is de ‘perfect tool’ om medewerkers opbouwende feedback te geven waar concreet iets mee gedaan kan worden.

De ‘mystery shopper’ ziet kansen of ervaart bepaalde onderdelen in de zaak anders dan de ondernemer of medewerkers zelf; een open blik vanuit een nieuwe klant.
Tijdens de scan wordt gelet op o.a. klantgerichtheid, welkomgevoel, benutten van verkoopkansen en de online klantbeleving op zowel de website als social media. De resultaten van de scan worden in het online klantportal van Klik Company aangeboden.

Kosten € 500,-. Alle kosten zijn ex BTW en via de provincie Groningen krijg je 50% van de kosten vergoed!

U betaalt daarom geen € 500,- maar slechts € 250,-

Scan & Training

‘Hoe gastvrij en klantgericht is mijn zaak?’, bespreken van de onderzoeksresultaten en een verkooptraining.

Gekoppeld aan de bovenstaande scan zullen we meteen met de onderzoekresultaten aan de slag gaan. De resultaten worden persoonlijk besproken. Wat is er gemeten en waar liggen kansen? Tijdens de training nemen we medewerkers mee in het verbeteren van klantgerichtheid en gastvrijheid en gaan we gezamenlijk dieper in op het benutten van verkoopkansen.

De training duurt ongeveer 3 uur en kan op ieder gewenst tijdstip worden ingepland. Na dit programma gaan medewerkers met de resultaten en kennis uit de training concreet aan de slag om omzetten en klantgerichtheid te verhogen.

Kosten € 900,-. Alle kosten zijn ex BTW en via de provincie Groningen krijg je 50% van de kosten vergoed!

U betaalt daarom geen € 900,- maar slechts € 450,-

Brainstorm “Klantverwachtingen overtreffen”

Tijdens een training gaan we gezamenlijk brainstormen over klantgerichtheid. Hoe kunnen we onze klantverwachtingen overtreffen? En hoe kunnen we meer omzet halen. Met de uitkomsten van de retailscan gaan we gezamenlijk actief aan de slag om tot concrete acties te komen. Die kunnen meteen worden uitgevoerd en zie je meteen resultaat.

Waarom brainstormen?

  • Het is een actieve manier van vergaderen
  • Ideeën van alle medewerkers uit het team komen naar voren en niet alleen van de leidinggevende
  • Het creëert meer bewustwording omtrent (bij)verkoop
  • Medewerkers voelen zich meer verantwoordelijk voor ideeën
  • Het stimuleert de samenwerking en het teamgevoel

Wat levert een brainstormsessie op?

  • Nieuwe ideeën
  • Meer klanten
  • Tevreden klanten
  • Meer omzet
  • Klanten die over de zaak praten
  • Betrokken medewerkers
  • Nieuwe inzichten voor de toekomst van de zaak

En een concrete actielijst om meteen mee aan de slag te gaan!

Kosten € 500,-. Alle kosten zijn ex BTW en via de provincie Groningen krijg je 50% van de kosten vergoed!

U betaalt daarom geen € 500,- maar slechts € 250,-

Jaarprogramma “Klantgerichtheid + Service = Meer omzet”

Combineert u alle onderdelen met elkaar en wilt u het meeste rendement uit alle programma’s halen dan bieden we voor alle ondernemers uit de provincie Groningen het programma “Klantgerichtheid + Service = Meer omzet”. Dit programma is een 10 maanden durend programma waarin zowel de trainingen als de retailscans worden uitgevoerd. De actielijst uit de brainstorm wordt begeleid uitgevoerd. Na de looptijd heeft u van uw klanten fans gemaakt! 

Aanbod: 

  1.      Intake gesprek 
  2.      0-meting -> klantgerichtheidstoets “Mystery Visit / Retail Scan”
  3.      Nabespreken 0-meting + verbeterplan
  4.      Brainstormmeeting “Aandacht + events + acties = meer omzet” 
  5.      Actielijst samenstellen a.d.v. brainstorm
  6.      Uitvoering actielijst -> jaarplanning opstellen
  7.      Begeleiding bij uitvoering actielijst (gehele jaar)
  8.      Klantgerichtheidsmeting “Mystery Visit” + verbeterplan
  9.      Nabespreken + verbeterplan
  10.   Training “Klantgerichtheid = service = meer omzet”

Kosten € 5.000,-. Alle kosten zijn ex BTW en via de provincie Groningen krijg je 50% van de kosten vergoed!*

U betaalt daarom geen € 5.000,- maar slechts € 2.500,-*

*De korting kan nog niet worden aangeboden door de provincie Groningen. Naar verwachting wordt dit z.s.m. goedgekeurd.

50% korting op al onze trainingen!

Meld je nu aan

 

Wij hebben er zin in!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Hulp of advies nodig?

Heeft u meer vragen of bent u benieuwd of we het traject nog meer op maat kunnen maken voor u? Bel of whatsapp gerust met Marchien Naber van Klik Company.

Klik Company: Marchien Naber
Onderzoek | training


Bel of app me
+316 134 732 51

Wij zijn klik!

Klik Company is een dynamisch en veelzijdig training- en onderzoeksbureau gespecialiseerd in klantgerichtheid. Klik Company verzorgt trainingen en masterclasses voor ondernemers en medewerkers binnen retail. De resultaten uit de retailscan verwerken we in klantgerichtheidstrainingen. Daardoor is iedere training volledig op maat. Onze jarenlange ervaring en passie binnen de retail maakt dat we een geweldige klantenkring hebben opgebouwd. Daar zijn we heel trots op. Misschien kent u ons nog van de Retail Academy

Klantgerichtheid in de praktijk

Vrienden en familie vertellen ons vaak over klantONvriendelijk situaties die ze hebben meegemaakt in een winkel of restaurant. “Nou die kunnen wel een klantgerichtheidstraining gebruiken!” Aanbevelingen als deze krijgen we zelfs via Social Media. Genoeg werk dus nog. En dat is eigenlijk best bijzonder, want vraag een medewerker maar eens of hij zichzelf klantgericht vindt… En wat is nog de reden dat een klant de winkelstraat of horeca bezoekt? Klantgerichte medewerkers kunnen juist het onderscheid maken in klantbeleving. Laten we dit samen doen!

Retail Scan

Klik Company wil zo klantgericht mogelijk voor u werken. De punten waarop de mystery shopper let zijn niet alleen op maat gemaakt, ook de terugkoppeling in ons online klantportaal is een helder en duidelijk rapport. Snel en makkelijk leesbaar. De resultaten zijn 24/7 online inzichtelijk in uw veilige persoonlijke klantomgeving. Zo heeft u de mogelijkheid om meer achtergrond informatie over de klantbelevingsscan te lezen met één druk op de knop. 

Mogelijk heb je nog een van deze vragen

Mijn bedrijf is Horeca kan ik meedoen met het project Mijn Zaak – Jouw Toekomst?

Ja, alle Retail en Horeca in de Provincie Groningen kunnen zich aanmelden.

Hoe krijg ik de 50% vergoed via de Groninger Ondernemersregeling?

Je ontvangt een offerte van een van de aanbieders van Jouw Zaak – Jouw Toekomst. Deze kun je indienen op: https://www.provinciegroningen.nl/subsidies/werken-en-ondernemen/groninger-ondernemersregeling-voucher/.

De regeling is eenvoudig. Je vindt alle informatie via de link. 

Kan ik onbeperkt gebruik maken van de Groninger Ondernemersregeling?

Nee, je kunt 2x per jaar een aanvraag indienen bij de provincie Groningen.

Waar kan ik het gehele programma bekijken van Jouw Zaak – Jouw Toekomst?

Op de site https://retail.mkbgroningen.nl/ kun je alle informatie vinden over het project.

Moet ik lid zijn van VNO-NCW Noord en/of MKB Noord om deel te nemen aan het maatwerkprogramma?

Nee dit is niet noodzakelijk, elke retailondernemer en horecaondernemer gevestigd in een centrum- en winkelgebied in de provincie Groningen mag deelnemen.

Ik heb een filiaal. Mag ik gebruik maken van de Groninger ondernemersregeling?

Ja, dat mag. Filialen of nevenvestigingen kunnen ook een beroep doen op de regeling, mits de aanvraag betrekking heeft op de nevenvestiging in de provincie Groningen.